Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Συνέντευξη Ελένης Καλαμάρη

... την Ελένη τη γνώρισα από μία εκπομπή στην τηλεόραση και αμέσως ένιωσα θαυμασμό για τη δύναμη που έδειξε εκεί που οι περισσότεροι θα λύγιζαν ,όταν της διέγνωσαν καρκίνο για δεύτερη φορά . Η Ελένη αντιστάθηκε με πείσμα και συνεχίζει να παλεύει με το Μαύρο Καβαλάρη και αφηγείται μέσα από το ''από Έλενα, Ελένη'' όλα όσα έζησε κοιτώντας κατάματα το θάνατο και δίνει μάθημα ζωής ενώ παράλληλα στηρίζει με μέρος των εσόδων του βιβλίου της την ΜΚΟ ΜΕΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΣ .


 "Όταν προσβλήθηκα από τη νόσο, το πρώτο πράγμα που έμαθα μέσα από τον πόλεμο με την αρρώστια μου, ήταν πως αυτά που μέχρι πρότινος θεωρούσα σημαντικά, τελικά ήταν όλα τόσο ασήμαντα. Πλέον το διακωμωδώ. Μαλλιά είναι και θα ξαναφυτρώσουν, το θέμα είναι να είμαστε ζωντανοί και να έχουμε την υγεία μας και αυτούς που αγαπάμε δίπλα μας. Δεν αντέχω τους ανθρώπους που δίνουν σημασία σε τέτοια μικροπράγματα, τους θεωρώ επιφανειακούς και δε με αφορούν πλέον. Εγώ δεν έχασα ούτε το κουράγιο, ούτε την αισιοδοξία μου. Όσον αφορά στη φιλαρέσκεια, ναι σταμάτησα να κοιτιέμαι στον καθρέφτη συνεχώς και να συνοφρυώνομαι αν τα ρούχα που φορώ δεν είναι μάρκα ή αν τα μαλλιά μου είναι αχτένιστα. Από Έλενα ουσιαστικά μεταμορφώθηκα σε Ελένη. Η νόσος άλλωστε μου εξασφάλισε και μια δαπάνη λιγότερη, αυτή του κομμωτηρίου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου